مرکز مشاوره دکترسلام {کلینیک رواشناسی دکترسلام}

مرکز مشاوره دکترسلام

اگر شما به دنبال خدمات مشاوره روانشناسی (حضوری/تلفنی/آنلاین) هستید، مرکز مشاوره شبانه روزی دکترسلام بهترین گزینه پیش روی شماست.

این مرکز با تیمی از بهترین روانشناسان و مشاورین با تجربه که همگی بیش از 10سال فعالیت حرفه ای دارند و دارای پروانه اشتغال تخصصی هستند، آماده ارائه خدمات مشاوره روانشناسی است.

از جمله اهداف و فعالیت های این مرکز این است که تمامی هموطنان عزیز در هرکجای ایران و در هر ساعتی از شبانه روز، باکمترین هزینه، بدون نیاز به نوبت دهی و بدون رفت و آمد بتوانند از مشاوره روانشناسی استفاده کنند.

هر فردی در زندگی اش بارها نیاز به ارتباط با مشاور را احساس کرده است. مشاوره روانشناسی میتواند به هنگام بروز مشکلات مختلفی در زمینه خانواده، ازدواج، فرزندپروری، افسردگی و … کمک بسزایی در برطرف شدن مشکلات کند.

اختلال افسردگی یکی از مشکلات رایج است و هر فردی ممکن است که در طول زندگی دچار افسردگی شود. ما برای درمان اختلال افسردگی، روانکاو و رواندرمانگر متخصص در حیطه بالینی و درمان اختلال را برای مراجعین انتخاب می کنیم.

ما در تمامی مراحل فراز و نشیب یک خانواده، از مرحله قبل ازدواج و تشکیل خانواده گرفته تا موارد مربوط به روابط زناشویی و زوج درمانی، خیانت، طلاق، فرزندپروری و غیره را  بصورت 24ساعته کنار شماییم.

مشاوره زناشویی به زوجین کمک میکند تا تصمیمات درستی برای بازسازی و تقویت روابط خود بگیرند و با راهکارها تعارضات خود را برطرف کنند. مشاوره زناشویی توسط زوج درمانگران مجرب که بیش از 10سال تجربه کاری دارند، انجام میشود.

مشاوره خیانت میتواند در مواقعی که خیانت شکل گرفته و یا شک در این زمینه بوجود آمده موثر باشد، از تبعات سنگین آن جلوگیری کند و بهترین راهکار و تصمیم برای شیوه مواجهه با خیانت را به مراجعین نشان دهد.

در مشاوره زن و شوهر به بهبود رابطه با همسر و همچنین حل مشکلات و تعارضات میان زوجین پرداخته میشود. از روابط جنسی گرفته تا دعوای زن و شوهری در مشاوره مشکلات زن و شوهر قابل بررسی هستند. 

مرکز تخصصی درمان و مشاوره مشکلات خانوادگی

 مشاوره مشکلات خانوادگی طیف وسیعی از مسائل مختلف اعم از بهبود روابط آشفته با همسر یا دیگر اعضای خانواده، مشکلات مالی، اعتیاد، روابط جنسی و زناشویی، طلاق و … را شامل میشود.

شخصیت شناسی ازدواج

تست شخصیت شناسی ازدواج از ضروری ترین کارهایی است که باید قبل ازدواج انجام شود. تست ازدواج، علاوه بر شناخت طرفین، میتواند مشکلاتی که ممکن است در آینده بوجود آید را پیش بینی کند.

گر فکر می‌کنید رابطه شما نیاز دارد از مشاوره رابطه بهره مند شود، با یک مشاور صحبت کنید. مشاور رابطه که در حل مسائل مربوط به روابط مهارت دارد می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات درستی درمورد رابطه بگیرید.

مشاوره تربیت فرزند به شیوه های مختلف فرزندپروری (اعم از کودک و نوجوان) می پردازد و در آن برای حل دغدغه های والدین در زمینه های مختلف از روانشناس مختصص در این حیطه کمک گرفته میشود.

سوالات متداول

از آنجا که شعار ما سرعت و سهولت در دریافت مشاوره روانشناسی است، شما با یک تماس یا پیغام در واتساپ میتوانید برای دریافت مشاوره اقدام کنید (لازم به ذکر است ما در کمتر از نیم ساعت شما را به روانشناس متخصص در حیطه درخواستی وصل میکنیم)

بله! تمامی روانشناسان ما دارای بیش از 10سال تجربه کاری هستند، همگی عضو انجمن رواشناسان ایران می باشند و صلاحیت آنها از فیلتر مدیریت احراز شده است.

قبل از برقرای جلسات مشاوره، سیستم ارجاع مجموعه (تیم پشتیبان) و سوپروایزر مرکز که دارای تحصیلات روانشناسی هستند، موضوع شما را بررسی میکنند و روانشناس متخصص در حیطه درخواستی را برای شما انتخاب میکنند تا بطور قطع از جلسات خود رضایت کاملی داشته باشید

مشاوره
روانشناس
+
سال تجربه کاری
+
error: شما قادر به کپی مطالب این سایت نیستید
پیمایش به بالا