مرکز مشاوره دکترسلام {کلینیک رواشناسی دکترسلام}

مرکز مشاوره دکترسلام

اولین کلینیک 24ساعته در ایران

کلینیک روانشناسی دکتر سلام (مرکز مشاوره دکترسلام)
مشاوره تلفنی
مشاوره آنلاین
مشاوره حضوری
سرعت و سهولت

فرآیند نوبت دهی در اسرع وقت صورت میگیرد و حداکثر طی 10دقیقه به تراپیست مجرب در حیطه درخواستی وصل میشوید.

تعرفه های مصوب

کلیه خدمات با تعرفه کمتر از تعرفه مصوب 1403 انجام میشود. همچنین تمامی مشاورین بیش از 10سال تجربه کاری دارند.

تایم کاری منعطف

شما در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل، میتوانید از خدمات مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری استفاده کنید.

سوالات متداول

از آنجا که شعار ما سرعت و سهولت در دریافت مشاوره روانشناسی است، شما با یک تماس یا پیغام در واتساپ میتوانید برای دریافت مشاوره اقدام کنید (لازم به ذکر است ما در کمتر از نیم ساعت شما را به روانشناس متخصص در حیطه درخواستی وصل میکنیم)

بله! تمامی روانشناسان ما دارای بیش از 10سال تجربه کاری هستند، همگی عضو انجمن رواشناسان ایران می باشند و صلاحیت آنها از فیلتر مدیریت احراز شده است.

قبل از برقرای جلسات مشاوره، سیستم ارجاع مجموعه (تیم پشتیبان) و سوپروایزر مرکز که دارای تحصیلات روانشناسی هستند، موضوع شما را بررسی میکنند و روانشناس متخصص در حیطه درخواستی را برای شما انتخاب میکنند تا بطور قطع از جلسات خود رضایت کاملی داشته باشید

مشاوره خانواده در کرمان

شماره تلفن مشاوره خانواده در کرمان 02125917355

فهرست مطالب

در بسیاری از موارد، مشاوره خانواده می‌تواند به‌عنوان یکی از راه‌های حل مشکلات خانوادگی مطرح شود. همه خانواده‌ها در طول زمان با مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند و برای حل آن‌ها به مواردی نیاز دارند که خود قادر به آن نیستند. در این حالت، مشاوره خانواده در کرمان می تواند به عنوان یک فرآیند دارونما باشد که در آن افراد خانواده با هم برای حل مشکلات خود همکاری می کنند.

در مشاوره خانواده کرمان، شما با مشاورتان می توانید هرگونه نگرانی و نیازهای خود را به او بیان کنید. مشاور، زمینه‌ای برای آموزش مهارت‌های مفیدی اعم از مدیریت اضطراب و استرس، روابط افراد، ارتباطات بین فردی، حل مشکلات و … ایجاد می کند. با توجه به این که خانواده یک واحد اجتماعی است، به دلیل بزرگسال شدن مسائل، باید به صورت گروهی به رفع این مسائل پرداخته شود. مرکز مشاوره دکترسلام به شما کمک می‌کند تا روش‌های حل مشکلات، تفکر و رفتار موثر و مفید را کشف کنید. با استفاده از تکنیک‌های مختلف مانند مدیریت زمان، رهبری خانواده، تحلیلگری خانوادگی و … می‌توان شناخت و پیشرفت خود و نقاط قوت خود را بهبود بخشید.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره خیانت

ادرس و شماره بهترین مشاوره خانواده کرمان 02125917355

ضرورت مشاوره خانواده کرمان

مشاوره خانواده بسیار مهم و ضروری است زیرا خانواده به عنوان یک واحد اجتماعی، با شکل گیری روابط و سبک زندگی خاصی، در عین حال ممکن است با مشکلات و نیازهایی متفاوت نیز مواجه شود. از طرفی، اعضای خانواده با مجموعه‌ای از تفکرات، قانون‌ها، خواسته‌ها و رفتارهای متفاوت و ممکن است با نیازهای یکدیگر در تعارض قرار گیرند.

در این شرایط، مشاوره خانواده کرمان به عنوان یک فرایند روان‌شناختی، با بهره‌گیری از متدهای پژوهشی، نظری و عملی، به‌عنوان فرآیندی در جهت ارتقای کیفیت زندگی خانواده، شناسایی مشکلات، ارائه راه حل‌های اجرایی و توسعه مهارت‌های ارتباطی، فردی و اجتماعی خود اعضای خانواده می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به هماهنگی، صمیمیت، کیفیت زندگی بهتر و حل مشکلات خانوادگی ایفا کند. در نتیجه، مشاوره خانواده در کرمان باعث ارتقای سطح رضایت، صلح و آشتی در خانواده می‌شود.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره زناشویی

شماره مرکز مشاوره خانواده کرمان 02125917355

راهکارهای مشاوره خانواده کرمان برای زندگی زناشویی

در شرایطی که تنش و مشکلاتی در خانواده وجود دارد، مشاوره خانواده کرمان می‌تواند راه حل موثری برای بهبود وضعیت موجود باشد. در مشاوره ، مشاور با اعضای خانواده درباره مسائل مختلفی از جمله روابط، ارتباطات، انتظارات و نیازهای افراد، الگوهای تفکر و رفتار و … صحبت می‌کند و به تفصیل به بررسی مسائل و راه‌های حل آن‌ها می‌پردازد. این کار باعث می‌شود که افراد خانواده با یکدیگر بهتر آشنا شوند و درک بیشتری از حال و هوای دیگران پیدا کنند.

همچنین، در مشاوره خانواده، افراد می‌توانند با یادگیری مهارت‌های ارتباطی و حل مسائل، بتوانند به راحتی با مسائلی که در آینده رخ می‌دهند، رو به رو شوند و آن‌ها را برطرف کنند.راهکارهای مشاوره خانواده کرمان در زندگی زناشویی عبارتند از:

  • دیدگاه و نگرش مثبت نسبت به رابطه: مشاور باید به زوجین کمک کند تا دیدگاه سازنده و مثبتی نسبت به رابطه زوجی خود داشته باشند و به تقویت اعتماد و عشق درون زوجی کمک کند.
  • حل مشکلات و اظهار نظر: بسیاری از مشکلات زندگی زناشویی به دلیل ناتوانی در برقراری ارتباط موثر و یا ناکارآمدی در حل مسائل بروز پیدا می‌کند. مشاور باید به زوجین کمک کند که بتوانند به درستی مسائل را شناسایی کنند و مشکلات را حل کنند.
  • بهبود مهارت‌های ارتباطی: یکی از عوامل اساسی و موثر برای حل مشکلات زندگی زناشویی مهارت‌های ارتباطی است. مشاور باید به زوجین کمک کند تا در برقراری ارتباط موثر با یکدیگر تمرین کنند و بتوانند بهترین راه‌ها برای بیان خود، تفهیم مسائل و رسیدگی به مشکلات خود را پیدا کنند.
  • آموزش مهارت‌های سلامت روانی: زوجین می‌توانند با آموزش مهارت‌های سلامت روانی و مشاوره در این زمینه به بهبود روابط و حل مشکلات شخصی خود بپردازند.
  • تقویت عشق و علاقه: عوامل مختلفی می‌توانند به ضعف و ناکارآمدی رابطه میان زوجین منجر شوند. مشاور می‌تواند به زوجین در پیدا کردن راه‌های برای تقویت عشق و علاقه به یکدیگر کمک کند و زندگی زناشویی سالم‌تری را برای آن‌ها رقم بزند.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره زن و شوهر

شماره تلفن بهترین مشاوره خانواده در کرمان 02125917355

مرکز مشاوره خانواده کرمان

مرکز مشاوره خانواده کرمان در بهبود ارتباطات خانوادگی، رفع تعارضات خانوادگی، حل مشکلات خانوادگی، بهبود روابط و افزایش دوام ازدواج، ایجاد زندگی خانوادگی پایدار و سالم و بهبود روابط والدین و فرزندان مهم است. در روند کاری مراکز مشاوره خانواده در کرمان، یک مشاور خانواده متخصص، خانواده را در ارتباط با هم کمک می کند و نقاطی که نیاز به بهبود دارند را شناسایی می کند و به خانواده راه حل ها، فنون و راهکارهایی را برای حل مشکلات و بهبود روابط می آموزد.

متاسفانه نزاعات در خانواده ممکن است به اختلافات بسیار بزرگ تبدیل شده و شاید تنها امید به حل این مشکلات، مشاوره خانواده باشد. این مشکلات ممکن است منجر به نارضایتی های زوجین، تبعیض بین فرزندان، طلاق، تباهی خانواده و حتی مسائل روانی شود. مرکز مشاوره خانواده در کرمان، به هر یک از افراد خانواده کمک می کند که به عملکرد خود و رفتار دیگران در خانواده نگاهی دقیق تر بپردازد. همچنین با شنیدن نظرات اعضای خانواده و کمک به فهمیدن دیدگاه های دیگران، به شناسایی و حل مشکلات و مسائل خانوادگی می پردازد.

بنابراین، مراکز مشاوره خانواده در کرمان می توانند به کاهش نزاعات و افزایش صلح و آرامش در خانواده کمک کنند. درواقع مرکز مشاوره خانواده کرمان به افراد کمک می کند تا رفتارهای منفی و نارساخته خود را بهبود بخشند و به عنوان یک خانواده قوی و سالم، با هم ارتباطی بهتری برقرار کنند.

ضرورت مراجعه به مرکز مشاوره خانواده در کرمان

دعوا و نزاع در خانواده اتفاقی تلخ و ناخوشایند است که ممکن است همه ما با آن روبرو شده باشیم. گاهی اوقات، فشارهای مالی، تنش های روابطی، اختلافات فرهنگی و جغرافیایی، تعارضات جنسی، عدم صداقت و شکاکیت و… می تواند اعضای یک خانواده را به یک دعوا بی درپایه و ناپایدار بکشاند.

اگر چنین مشکلاتی در رابطه شما وجود دارد،  مرکز مشاوره خانواده در کرمان می تواند به شما کمک کند تا به دفعات مداوم تکرار کردن دعوا و نزاع پایان دهید. با مرامز مشاوره خانواده کرمان، ممکن است ریشه اصلی مشکلات شناسایی شود و به کمک روش های مختلف، از جمله دیدارهای مشترک و رویارویی با یکدیگر، خودآگاهی و شناخت نسبت به دیدگاه های فردی، توانایی های شناختی و روابطی، وضعیت رفتاری و توقعات واقعی از رابطه خود، بهبود بخشید و به دست آوردن ابزارهای جدید برای حل مسائل و تنظیم مالیات روابط خود بپردازید. بنابراین مشاوره خانواده یک راه حل کارآمد برای کمک به زوجین و اعضای خانواده در رسیدن به الگوی رفتاری و روابطی سالم تر و بهبود وضعیت تعاملی آن هاست.

بهترین مشاور خانواده در کرمان

بله، مشاوره خانواده در جامعه ضروری است و یکی از راهکارهای مؤثر برای پیشگیری از بروز مشکلات خانوادگی، تقویت و ارتقای کیفیت روابط خانوادگی، بهبود سلامت روانی اعضای خانواده و ایجاد الگویی سالم و پایدار برای زندگی خانوادگی است. در جامعه‌ای که با فشارهای مختلف اجتماعی و روانی روبه‌رو است، خانواده به عنوان یک واحد اجتماعی اساسی به کمک مشاوره‌ای که با هدف بهبود روابط خانوادگی و کاهش مشکلات درون خانواده ارائه می‌شود، می‌تواند کمک بسیاری به رشد و توسعه سالم و پایدار جامعه کند.

بنابراین، آگاهی افراد از اهمیت انتخاب بهترین مشاور خانواده در کرمان و ایجاد فرهنگ رویکردپذیری نسبت به مشاوره درون خانواده، امری حیاتی است که باید در جامعه‌های مختلف به کار گرفته شود. اگر مسائلی در رابطه یا خانواده شما وجود دارد، بسیار مهم است که زودتر به راه حل مناسب برای آن ها دست یابید. با بهبود ارتباطات و حل مسائل در روابط، می توان از افزایش مشکلات جلوگیری کرد و از فرض کردن تصورات ناصحیح و دروغین، بازداری کرد. انتخاب بهترین مشاور خانواده کرمان، بعنوان یک راه حل واقعی و کارآمد است که می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از مسائل و چگونگی حل آن ها پیدا کنید، به طوری که رابطه یا خانواده شما بهبود یابد و از افزایش مشکلات جلوگیری شود.

نتایج مشورت با بهترین مشاور خانواده کرمان

مشاوره می‌تواند منجر به کاهش اختلافات و افزایش هماهنگی میان افراد خانواده شود. برخی از نتایج کاهش اختلافات با کمک بهترین مشاور خانواده کرمان عبارتند از:

  • ارتباط بیشتر و بهتر: با پیگیری مشکلات و اختلافات زوجین و ایجاد مکالمات مستقیم و منظم، زندگی مشترک بهتر می‌شود و همچنین ارتباط با فرزندان نیز بهبود می‌یابد.
  • افزایش همدلی: همدلی و همکاری برای حل مسئله یک شخص مهم در خانواده است. با کمک مشاوره خانواده، اعضای خانواده میتوانند بیشتر درک یکدیگر را افزایش داده و روش‌هایی برای حل مسئله پیدا کرد.
  • جلوگیری از ازدواج‌های پرخطر: مشاوره قبل از ازدواج به زوجین کمک می‌کند تا به نقاط ضعف و قوت رابطه‌شان بپردازند و بدانند آیا آنها برای برقراری یک زندگی مشترک آماده هستند یا خیر.
  • ارتقای خودآگاهی: مشاوره خانواده می تواند اطلاعات بیشتری در مورد تعاملات و روابط خانواده به افراد بدهد. این اطلاعات میتواند ارتقای خودآگاهی و پایداری روابط فردی و خانوادگی را بهبود بخشد.
  • افزایش کیفیت زندگی: با کمک بهترین مشاور خانواده در کرمان، افراد میتوانند بهبود زندگی خود را از طریق اصلاح روابط خود با دیگران عملی کنند.

لیست مراکز روانشناسی کرمان در مسیریاب

error: شما قادر به کپی مطالب این سایت نیستید
پیمایش به بالا