مرکز مشاوره دکترسلام {کلینیک رواشناسی دکترسلام}

کلینیک روانشناسی دکترسلام

اولین مرکز 24ساعته در ایران

کلینیک روانشناسی دکتر سلام (مرکز مشاوره دکترسلام)
مشاوره تلفنی
مشاوره آنلاین
مشاوره حضوری
سرعت و سهولت

فرآیند نوبت دهی در اسرع وقت صورت میگیرد و حداکثر طی 10دقیقه به تراپیست مجرب در حیطه درخواستی وصل میشوید.

تعرفه های مصوب

کلیه خدمات با تعرفه کمتر از تعرفه مصوب 1402 انجام میشود. همچنین تمامی مشاورین بیش از 10سال تجربه کاری دارند.

تایم کاری منعطف

شما در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل، میتوانید از خدمات مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری استفاده کنید.

سوالات متداول

از آنجا که شعار ما سرعت و سهولت در دریافت مشاوره روانشناسی است، شما با یک تماس یا پیغام در واتساپ میتوانید برای دریافت مشاوره اقدام کنید (لازم به ذکر است ما در کمتر از نیم ساعت شما را به روانشناس متخصص در حیطه درخواستی وصل میکنیم)

بله! تمامی روانشناسان ما دارای بیش از 10سال تجربه کاری هستند، همگی عضو انجمن رواشناسان ایران می باشند و صلاحیت آنها از فیلتر مدیریت احراز شده است.

قبل از برقرای جلسات مشاوره، سیستم ارجاع مجموعه (تیم پشتیبان) و سوپروایزر مرکز که دارای تحصیلات روانشناسی هستند، موضوع شما را بررسی میکنند و روانشناس متخصص در حیطه درخواستی را برای شما انتخاب میکنند تا بطور قطع از جلسات خود رضایت کاملی داشته باشید

مشاوره خانواده ارومیه

مرکز مشاوره خانواده ارومیه بصورت شبانه روزی

فهرست مطالب

در همه خانواده ها مشکلاتی میتواند رخ دهد و گاهی سبب ایجاد فاصله و بروز تنش بین اعضای خانواده شود. برای اینکه مشکلات خانوادگی به مشکلات بزرگتری تبدیل نشوند و بتوان تعارضات خانوادگی را برطرف کرد، مشاوره خانواده ارومیه میتواند در این امر به اعضای خانواده کمک کند. همچنین مشاور خانواده میتواند علاوه بر ارائه راهکار حل مسئله، به شما مهارت های ارتباطی و همسرداری را نیز بیاموزد تا با یکدیگر روابط بهتری داشته باشید.

اگر شما فکر میکنید با مشکلات خانوادگی سر و کار دارید و برای مدیریت و برطرف کردن آن نیاز به کمک دارید، باید از مشاور خانواده استفاده کنید. رواشناس خانواده در موارد مختلفی اعم از موارد زیر میتواند به شما کمک کند:

  • اگر با همسر خود مشکلات زناشویی دارید
  • اگر صحبت های شما به تنش در خانواده می انجامد
  • اگر از شریط عاطفی خود راضی نیستید
  • اگر قصد طلاق و جدایی دارید
  • اگر خیانتی رخ داده است
  • اگر با همسر خود اختلاف نظر و اختلاف عقاید دارید
  • اگر یکی از اعضای خانواده دچار مشکلات روحی-روانی است
  • اگر در ارتباط با فرزند خود دچار مشکل شده اید
  • اگر نیاز به آموختن مهارت های فرزند پروری و ارتباط با فرزند دارید
  • اگر فرزندان شما با هم مشکل دارند
  • و غیره

اگر شما دچار مشکلات خانوادگی هستید و نیاز به مشاور خانواده ارومیه دارید، میتوانید از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین استفاده کنید. در کلینیک دکترسلام بهترین روانشناسان تهران که همگی بیش از 10سال تجربه کاری دارند بصورت 24ساعته آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین هستند. لازم به ذکر است تمامی خدمات این مرکز، کمتر از تعرفه مصوب دولتی است. برای دریافت مشاوره بدون نیاز به نوبت قبلی فقط کافیست با شماره تماس 021.25917355 و شماره واتساپ 0921.2014880 در ارتباط باشید.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره خانواده

مشاوره خانواده در ارومیه بصورت سریع و فوری با خدمات دکترسلام

مشاور خانواده در ارومیه

حل مشکلات و مسائل مربوط به خانواده موضوع مهم و اساسی است و نیاز به بررسی تخصصی و راهکارهای منطبق بر اصول روانشناسی دارد. به همین دلیل پیشنهاد میشود هرگز به افراد غیر متخصص و کم تجربه مراجعه نکنید.

اگر شما نیاز به مشاور خانواده در ارومیه را دارید، ما در کلینیک روانشناسی دکترسلام بعنوان بزرگترین مرکز مشاوره خانواده و اولین مرکز شبانه روزی همراه شماییم. ما با تیمی از بهترین رواشناسان خانواده و متعهد به اصول حرفه ای آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین به تمام مردم ایران و مقیم خارج از کشور هستیم.

از آنجایی که بسیاری از شهروندان از نبود روانشناس مجرب در شهر خود گلایه دارند و گاهی اوقات از مراجعه به آن ها رضایت کافی را ندارند، خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی گسترش یافته است. مشاوره تلفنی مزایای بیشماری دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

  • مشاوره تلفنی بصورت شبانه روزی و 24ساعته است
  • مشاوره تلفنی هزینه های کمتری نسبت به مشاوره حضوری دارد
  • مشاوره تلفنی میتواند بدون نیاز به دریافت نوبت قبلی انجام شود
  • هنگامی که مشکل خاصی رخ دهد میتوان به سرعت با روانشناس صحبت کرد
  • در مشاوره تلفنی میتوان بدون دغدغه از بهترین روانشناسان تهران مشاوره گرفت
  • در مشاوره تلفنی میتوان بصورت ناشناس و بدون خجالت مشاوره دریافت کرد
  • در مشاوره تلفنی چون تمرکز روی صحبت است، ارتباط خوبی بین مشاور خانواده و مراجع شکل میگیرد
  • مشاوره تلفنی دردسرهای مشاوره حضوری را ندارد و حتی همین الآن میتوانید در کمتر از 5دقیقه با روانشناس خود صحبت کنید

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره روابط زناشویی

بهترین مشاور خانواده در ارومیه 02125917355

بهترین مشاور خانواده در ارومیه

بهترین مشاور خانواده ارومیه کسی است که توانایی درک و شنیدن مشکلات و نیازهای مختلف اعضای خانواده را دارد و قادر به ایجاد یک فضای امن و پویا در جلسات مشاوره خانواده می باشد. همچنین برای انتخاب بهترین مشاور خانواده در ارومیه باید به نکات زیر توجه کرد:

  • تجربه و تخصص مشاور: مشاوری که تخصص و تجربه کافی در زمینه مشاوره خانواده دارد، احتمال موفقیت در مشاوره خانواده را افزایش می‌دهد.
  • استفاده از روش‌های مختلف: مشاوری که بتواند از روش‌های مختلفی مانند شیوه‌های فردی و گروهی استفاده کرده و به نیازهای هر یک از افراد خانواده پاسخ دهد، بهترین مشاور خانواده است.
  • قابلیت شنیدن: مشاوری که توانایی شنیدن و درک مشکلات اعضای خانواده را دارد، می‌تواند به بهبود روابط خانوادگی کمک کند.
  • قابلیت ایجاد فضای امن: مشاوری که توانایی ایجاد فضای امن و پذیرایی در جلسات مشاوره خانواده را دارد، می‌تواند برای هر یک از اعضای خانواده محیطی راحت و سازنده فراهم کند.
  • ارائه راه حل‌های موثر: بهترین مشاور خانواده کسی است که با ارائه راه حل‌های موثر و قابل اجرا، به بهبود روابط خانوادگی کمک کند.

مشکل در ارتباط بین اعضای خانواده با یکدیگر، میتواند به کلیت خانواده آسیب برساند و تنش هارا بیشتر کند. چرا که رفتار های زننده به این دلیل رخ میدهد که اعضای خانواده، یکدیگر را درک نمیکنند. حال اگر شما به دنبال بهترین مشاور خانواده در ارومیه هستید، میتوانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی استفاده کنید و با بهترین روانشناسان تهران از کلینیک روانشناسی دکترسلام در ارتباط باشید.

متخصص مشاوره خانواده در کلینیک ما برای رسیدن شما به آرامش، آمادگی برای مدیریت مشکلات بوجود آمده، نظم بخشی به احساسات و هیجانات شما، ریشه یابی و ارائه راهکار برای حل مشکلات خانوادگی فعالیت میکند.

همچنین بدون شک میتوان گفت که یکی از بزرگترین مراکز مشاوره در ایران، مرکز مشاوره دکترسلام می باشد که با تیمی از برترین و باتجربه ترین روانشناسان تهران ارائه دهنده خدمات مشاوره حضوری و مشاوره به صورت تلفنی برای تمامی مردم ایران است. این مرکز افتخار دارد تاکنون توانسته با فعالیت 24ساعته خود گامی در حل مشکلات خانوادگی بردارد تا مراجعین بتوانند در هر ساعت از شبانه روز با روانشناس صحبت کنند و با دریافت راهکاری های علمی، تجربی و اصولی مشکلات خود را برطرف کنند.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره اختلافات زن و شوهر

مشاوره با بهترین روانشناس خانواده در ارومیه

بهترین روانشناس خانواده در ارومیه

بهترین روانشناس خانواده در ارومیه می‌تواند به طور قابل توجهی در حل مشکلات و بهبود روابط خانوادگی موثر باشد. بعضی از مزیت‌های استفاده از بهترین روانشناس خانواده در ارومیه برای حل مشکلات عبارتند از:

  • درک بهتر از مسائل: با کمک بهترین روانشناس خانواده در ارومیه، شما و خانواده‌تان به درک بهتری از مسائل و موضوعات موجود می‌رسید. روانشناس برای شما و خانواده‌تان صحبت کنده، به شنیدن مسائل شما توجه می‌کند و به شما کمک می‌کند تا مشکلاتتان را به خوبی درک کنید.
  • توسعه مهارت‌های ارتباطی: بهترین روانشناس خانواده در ارومیه، با مهارت‌های ارتباطی قوی و تخصصی در زمینه روابط خانوادگی، در ارتباط با خانوادتان به بهبود ارتباطات شما کمک می‌کند. او برای شما و خانواده‌تان روش‌های کارآمد برای ایجاد و حفظ روابط خانوادگی بهبود یافته را ارائه می‌کند.
  • ارائه راه حل‌های موثر: با توجه به تخصص خود در زمینه روابط خانوادگی، بهترین روانشناس خانواده در ارومیه می‌تواند به شما و خانواده‌تان راهکارهای موثری جهت حل مشکلاتتان ارائه دهد. او می‌تواند با شما و خانواده‌تان به منظور بهبود روابط و حل مشکلات از روش‌های مختلفی استفاده کند.
  • تسهیل در مذاکره: بعضی از مشکلات خانوادگی، برای حل‌شدن به توافقاتی نیاز دارند. روانشناس خانواده می‌تواند به شما و خانواده‌تان در این فرآیند کمک کند و در طول مذاکرات در بحث‌ها و صحبت‌ها پشتیبانی کند.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره مشکلات خانوادگی

مشاور خانواده خانم در ارومیه

برخی از افراد تمایل به مشاوره با مشاور خانواده خانم در ارومیه دارند. شما در کلینیک دکترسلام میتوانید از مشاور خود را از بین 35 مشاور خانواده خانم در ارومیه انتخاب کنید.

مشورت با مشاور خانواده خانم در ارومیه می‌تواند به طور قابل توجهی در کاهش مشکلات خانوادگی مؤثر باشد. برخی از مواردی که روانشناس خانواده می‌تواند به شما کمک کند عبارتند از:

1- کاهش تنش‌های خانوادگی: با صحبت کردن با روانشناس خانواده، شما و خانواده‌تان می‌توانید تنش‌های خانوادگی را کاهش دهید. این کمک می‌کند تا اعضای خانواده به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند و بهترین راه‌های حل مسائل را پیدا کنند.

2- بهبود ارتباطات خانوادگی: اگر اعضای خانواده با هم در روابط نامطلوبی قرار دارند، روانشناس خانواده می‌تواند به شما کمک کند تا راهکارهایی را پیدا کنید که بهترین روابط خانوادگی را بین اعضای خانوادهتان ایجاد کنید.

3- حل مشکلات خانوادگی: در بیشتر موارد، خانواده‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوند که نیاز به راه‌حلی دارند. روانشناس خانواده با کمک فنون خود، می‌تواند شما و خانواده‌تان را در پیدا کردن راه‌حل بهتر و موثری که می‌تواند به مشکلات خانوادگی شما کمک کند، بیشتر کمک کند.

4- توانمندسازی اعضای خانواده: روانشناس خانواده با ارائه راهکارهایی که به شما و خانواده‌تان کمک می‌کنند، به شما کمک می‌کند تا بهبود روابط خانوادگی، افزایش اعتماد و ارتقای روابط راجع به یکدیگر را تجربه کنید.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره خیانت

مشاور خانواده خوب ارومیه

در زندگی مشترک، همکاری و هماهنگی بین زوج‌ها بسیار مهم است. مشاور خانواده خوب ارومیه، باید دارای تخصص در زمینه زندگی مشترک و مسائل مربوط به روابط زناشویی باشد. برای کمک به زوج‌ها در این مسیر، مشاور باید به مسائلی مانند مدیریت خشم و احساسات، ارتباطات سازنده، راه حل‌های خلاقانه برای حل مسائل خانواده و همچنین رفع اختلافات و مشکلات زوجی کمک کند. در این راستا، مشاور خانواده خوب ارومیه، باید دارای تجربه و تخصص لازم در زمینه زندگی مشترک و مسائل مربوط به آن باشد. همچنین، باید به دو نفر فرصتی را بدهد تا در محیطی امن و اعتمادی، بدون ابزار دیگری به زوجیت خود بپردازند و رشد کنند.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره آنلاین

مشاور خانواده خوب در ارومیه

مشاوره خانواده خوب در ارومیه به عنوان راهکاری برای حل مشکلات خانواده و بهبود روابط میان افراد خانواده، می‌تواند راهی موثر باشد که مشکلات خانواده را بهبود بخشد. برای اینکه مشاوره خانواده خوب در ارومیه بتواند بهترین نتیجه را در رفع مشکلات خانواده ایجاد کند، باید در زمینه های زیر دارای تخصص باشد:

  • داشتن شناخت کامل از روانشناسی خانواده و ماهیت روابط خانوادگی
  • ارائه راه حل های خلاقانه برای حل مسائل خانواده و بهبود کیفیت زندگی افراد خانواده
  • توانایی در شناسایی علت مشکلات و توسعه راه حل های کارآمد
  • توانایی در ارائه نکات سازنده و پشتیبانی روانی به افراد خانواده
  • توانایی در ارائه و مدیریت روش های موثر جهت بهبود ارتباطات خانوادگی و کمک به حل مشکلات

در کل، مشاور خانواده خوب در ارومیه با داشتن تخصص و تجربه در ارائه راهکارهای موثر به خانواده می تواند در تسهیل و بهبود شرایط زندگی خانواده ایجاد تاثیر قابل توجه داشته باشد.

زوج درمانگر در ارومیه

در زندگی زناشویی، زوج درمانگر در ارومیه می‌تواند به افراد کمک کند تا با یکدیگر به طور بهتری زندگی کنند و روابط بهتری داشته باشند. در زیر به برخی از خدمات زوج درمانگر در ارومیه برای زندگی زناشویی اشاره می‌شود:

1. بررسی مسائل زوجین: زوج درمانگر می‌تواند به هر دو زوج کمک کند تا مسائل خود را شناسایی کنند و به راهکارهایی برای حل این مشکلات برسند.

2. بهبود روابط زناشویی: زوج درمانگر می‌تواند به زوج‌ها کمک کند تا درک بهتری از یکدیگر داشته باشند و در نتیجه رابطه زناشویی بهبود یابد و از جدایی جلوگیری شود.

3. مشاوره در زمینه رفتارهای مشکل‌ساز: در برخی موارد، رفتار زناشویی بعضی افراد ممکن است به مسائلی مانند بی‌اعتمادی یا تنش منجر شود. زوج درمانگر می‌تواند با ارائه راه حل‌هایی مناسب به مشکلات رفتاری که اثرات منفی دارند، پیشگیری کند.

4. مشاوره در زمینه ارتباطات: همه روابط در بستر ارتباطات سالم بهترین حالت را دارند. مشاور خانواده می‌تواند به زوجین کمک کند تا درک بهتری از یکدیگر داشته باشند و رفتارهایی را که به ایجاد بحران منجر می‌شوند، تغییر دهند.

5. مشاوره در زمینه تغییر رویه: حل مسائلی که در رابطه‌ی زناشویی به وجود می‌آید، معمولا به تغییر برخی مسیرهای داخلی و عملیاتی نیاز دارد. زوج درمانگر در ارومیه می‌تواند به زوج‌ها کمک کند تا بهترین رویه‌ها را اعمال کنند تا مسائل را حل کنند. در کل، زوج درمانی در زمینه زندگی زناشویی، به زندگی بهتر و روابط بهتر میان زوجین کمک می‌کند.

آدرس و شماره تلفن مشاوره خانواده در ارومیه

مشاوره خانواده می‌تواند به وسیله تشخیص دلایل اصلی بحران و به کمک روش‌های متنوع در کاهش نزاعات خانوادگی موثر باشد. مشاور با توجه به مسئولیت خود به امر مهم و گوش دادن به دیگران، به اعضای خانواده کمک می‌کند که به یکدیگر گوش کنند و درک بهتری از موضوعاتی که باعث اختلافشان شده است، بدست آورند. همچنین با بررسی عواملی که به بحران منجر شده، مشاور خانواده به دو طرف کمک می‌کند تا به راه‌حل‌های جدیدی برای حل مسئله برسند. مشاوره خانواده ضمن اینکه به طرفین کمک می‌کند که احساسات و نیازهای خود را به درستی بیان کنند، در ایجاد یک روابط پایدار و موثر، به آنها کمک می‌کند.

در واقع مشاوره خانواده می‌تواند به دو طرف در دعوا کمک کند که به راه‌حل‌های جدید و نوآورانه برسند. همچنین با افزایش فهم و درک از یکدیگر و با کمک یادگیری راهکارهایی برای ارتباط موثر، مشاوره خانواده می‌تواند به افزایش آرامش و صلح در خانواده کمک کند.

اگر شما به دنبال آدرس مرکز مشاوره خانواده در ارومیه و یا شماره تلفن مشاوره خانواده در ارومیه هستید میتوانید از خدمات مشاوره تلفنی یا آنلاین مرکز مشاوره ما استفاده کنید. جهت دریافت نوبت مشاوره فوری یا مشاوره در زمان دلخواه، میتوانید با شماره ثابت 02125917355 و شماره موبایل 09212014880 تماس بگیرید.

Balad

error: شما قادر به کپی مطالب این سایت نیستید
پیمایش به بالا