مرکز مشاوره دکترسلام {کلینیک رواشناسی دکترسلام}

مرکز مشاوره دکترسلام

اولین کلینیک 24ساعته در ایران

کلینیک روانشناسی دکتر سلام (مرکز مشاوره دکترسلام)
مشاوره تلفنی
مشاوره آنلاین
مشاوره حضوری
سرعت و سهولت

فرآیند نوبت دهی در اسرع وقت صورت میگیرد و حداکثر طی 10دقیقه به تراپیست مجرب در حیطه درخواستی وصل میشوید.

تعرفه های مصوب

کلیه خدمات با تعرفه کمتر از تعرفه مصوب 1403 انجام میشود. همچنین تمامی مشاورین بیش از 10سال تجربه کاری دارند.

تایم کاری منعطف

شما در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل، میتوانید از خدمات مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری استفاده کنید.

سوالات متداول

از آنجا که شعار ما سرعت و سهولت در دریافت مشاوره روانشناسی است، شما با یک تماس یا پیغام در واتساپ میتوانید برای دریافت مشاوره اقدام کنید (لازم به ذکر است ما در کمتر از نیم ساعت شما را به روانشناس متخصص در حیطه درخواستی وصل میکنیم)

بله! تمامی روانشناسان ما دارای بیش از 10سال تجربه کاری هستند، همگی عضو انجمن رواشناسان ایران می باشند و صلاحیت آنها از فیلتر مدیریت احراز شده است.

قبل از برقرای جلسات مشاوره، سیستم ارجاع مجموعه (تیم پشتیبان) و سوپروایزر مرکز که دارای تحصیلات روانشناسی هستند، موضوع شما را بررسی میکنند و روانشناس متخصص در حیطه درخواستی را برای شما انتخاب میکنند تا بطور قطع از جلسات خود رضایت کاملی داشته باشید

مشاور خانواده در بجنورد

شماره تماس مشاور خانواده در بجنورد 02125917355

فهرست مطالب

مشاوره خانواده دارای جایگاه بسیار مهمی در ارتباطات خانوادگی است. هدف اصلی از مشاور خانواده در بجنورد، ایجاد یک ارتباط صمیمی، تقویت احترام، مودتی و همبستگی خانواده به عنوان یک واحد وابسته به هم و بهبود یافته در ارتباط‌ ها و بهبود نهایی خانواده است. مشاور خانواده بجنورد، به افراد و خانواده ها کمک می کند تا با درک بهتری از هم، در نظر گرفتن نیازهای دیگران، بررسی پیشینه خانوادگی و آشنایی با الگوهای خانواده‌ای مؤثر، بهبود روابط خانوادگی و ارتباطات پیچیده را فراهم کنند. با مرکز مشاوره دکترسلام، اعضای خانواده می توانند به برطرف کردن مسائل مرتبط با روابط و ارتباطات خانوادگی بپردازند و وسعه کامل شخصیت‌ها را از طریق روابط صحیح خانوادگی تجربه کنند. در نهایت، مشاوره مشکلات خانوادگی به تقویت استحکام خانواده و افزایش همبستگی میان اعضای خانواده کمک می کند.

همچنین در خدمات مشاوره زناشویی، مشاور با همکاری زوجین، به بررسی روابط عاطفی بین آنها پرداخته و به صورت کاملاً شخصی و محرمانه، به آنها راهنمایی می کند که چگونه با برقراری روابط عاطفی بهتر، باعث بهبود خانواده شوند. تعاملات صحیح در ارتباطات عاطفی، ارتقاء اعتماد و احترام متقابل، فراهم کردن امنیت هنگام ابراز عشق، فهمیدن و پذیرفتن نیازهای همدیگر و نیز توانایی شنیدن، فهمیدن و به اشتراک گذاری احساسات در مواقع سخت و ستیز برطرف کردن مسائل، برخی از مواردی هستند که مشاور خانواده در بجنورد به آنها میپردازد. هدف نهایی مشاوره مشکلات زن و شوهر، بهبود روابط عاطفی و احساسات زوجین، ارتقاء کیفیت زندگی و بهبود کلی ارتباطات خانوادگی است.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره خیانت

شماره تلفن مرکز مشاوره خانواده در بجنورد 02125917355

بهترین مشاور خانواده در بجنورد

بهترین مشاور خانواده در بجنورد برای حل مسائل، بستگی به نوع مسئله و شرایط خاص هر خانواده دارد. اما در کل، روش‌هایی که می‌تواند توسط بهترین مشاور خانواده در بجنورد به کار گرفته شود (با با ترکیب این روش‌ها، مشاوره خانواده می‌تواند موثرترین راه برای حل مشکلات خانوادگی باشد) عبارتند از:

  • ارائه فضای امن: بیان نظرات، احساسات و تجربیات آزادانه و با اطمینان می‌تواند کمک کننده باشد. مشاوران خانواده باید فضایی ایجاد کنند که هر کدام از افراد خانواده بدون فشار و ترس، بتوانند با صدای بلند در مورد مسائل خود صحبت کنند.
  • گرفتن تاریخچه: در این مرحله، متخصصین مشاوره بیشتر در مورد مسئله و علل آن از اعضای خانواده تقاضا می‌کنند. با انجام این کار، می‌توانند به جهت‌گیری دقیق‌تر مسأله بپردازند.
  • ارزیابی راه‌حل‌ها: مشاوران خانواده باید راه‌حل‌هایی را که در رابطه با مسئله مطرح شده‌اند، ارزیابی کنند و بهترین راه‌حل را برای خانواده پیشنهاد کنند.
  • تقویت مهارت‌های ارتباطی: برای مثال، مهارت‌های ارتباطی و فرایند مذاکره می‌تواند مانع برخی اشتباهات در فهم و تفسیر مسائل شود. متخصصین مشاوره می‌توانند در این راه به خانواده کمک کنند.
  • تشویق به همکاری: خانواده‌ی هم‌کار و که به روابط خود اهتمام می‌کنند، می‌تواند بهترین موفقیت برای حل مسائل داشته باشند. به همین دلیل، متخصصین مشاوره باید اعضای خانواده را به همکاری و کمک‌گری ترغیب کنند.

ارتباط سریع و فوری با بهترین مشاور خانواده در بجنورد

مزایای ارتباط با بهترین مشاور خانواده در بجنورد

مشاوره خانواده برای همه اعضای خانواده (نوجوانان، بزرگسالان و والدین) موثر است و می‌تواند بهبود قابل توجهی در کیفیت زندگی شخصی و خانوادگی فراهم آورد. بهترین مشاور خانواده در بجنورد، می‌تواند در زندگی شخصی و اجتماعی فرد و خانواده او تأثیرات قابل توجهی داشته باشد. به عنوان نمونه، از فواید زیر برای ارتباط با بهترین مشاور خانواده در بجنورد می‌توان نام برد:

  • هماهنگی بهتر خانواده و ارتقا عملکرد آن‌ها در تلاش‌های مشترک
  • زندگی بهتر کودکان و جوانان با داشتن پایبندی به خانواده و حفظ وحدت خانواده
  • عدم دخالت بیرونی در مشکلات خانواده
  • برطرف کردن مسائل تعارضی خانواده و پیدا کردن راهکارهایی برای اصلاح وضعیت
  • افزایش آگاهی خانواده از سطح بهداشت روانی و رفاه اجتماعی
  • کاهش سطح استرس و نگرانی خانواده در مورد آینده
  • آموزش مهارت‌های لازم برای ارتباط با دیگران و حفظ روابط خوب با آن‌ها
  • بهبود خودشناسی و درک بهتر از روابط شخصی

ادرس مشاور خانواده در بجنورد

مشاوره خانواده برای استحکام خانواده بسیار مهم است. برخورد موثر با مشکلات و اختلافات خانوادگی، ایجاد یک ارتباط صمیمی، تقویت احترام و مودتی و حفظ همبستگی خانواده به عنوان یک واحد وابسته به هم، از جمله دلایلی است که افراد به دنبال ادرس مشاور خانواده در بجنورد باشند.

اگر اعضای خانواده بتوانند با درک بهتری از هم، بهبود یافته در ارتباط و افزایش همدلی با همدیگر همراه باشند، باعث استحکام خانواده و کاهش امکان وقوع اختلافات جدی می‌شود. بنابراین، مشاوره خانواده می‌تواند به رشد فردی و روابط مؤثر‌تر و بهتر بین اعضای خانواده کمک کند و در نهایت به تقویت استحکام خانواده کمک کند.

مشاوره خانواده در جامعه با توجه به اهمیت و جایگاه خانواده به عنوان یک واحد پایه‌ای جامعه و تاثیر آن بر روابط اجتماعی و رشد فردی، جایگاه بسیار مهمی دارد. با توجه به اینکه خانواده محیط اولیه فرد در زندگی است و اثرات آن بر روی رشد و شخصیت‌پروری بسیار بالاست، در نتیجه مشاوران خانواده با تأکید بر ارتباطات سالم خانوادگی و حل مشکلات رابطه ای در خانواده، به تقویت و بالا بردن کیفیت زندگی فردی و اجتماعی افراد و المثنی افراد خانواده کمک می کنند. به علاوه، با توجه به مشکلات خانوادگی رایج در جامعه امروزی مثل اختلافات مادی و روابط کم‌کاری با اعضای خانواده و…، ارتباط با مشاور خانواده در بجنورد می تواند مؤثر باشد و به جامعه کمک کند تا از بروز و افزایش مشکلات خانوادگی جلوگیری کند. به همین دلیل، جایگاه و اهمیت مشاوره خانواده در جامعه بیشتر و بیشتر شده است. اگر به دنبال ادرس مشاور خانواده در بجنورد هستید میتوانید از گوگل مپ کمک بگیرید.

اگر به دنبال ادرس مشاور خانواده در بجنورد هستید با 09212014880 تماس بگیرید

اصول مشاور خانواده بجنورد

مشاور خانواده بجنورد می‌تواند نقش بسیار مهمی در حفظ آرامش روانی افراد خانواده ایفا کند. در واقع، فرآیند مشاوره خانواده بجنورد بر پایه شناخت و درک بهتر افراد و روابط خانوادگیشان بنا شده است. این فرآیند می‌تواند به افراد کمک کند تا مشکلات روانی خود را به نحو بهتری درک کنند و از طریق تکنیک‌های مشاوره‌ای مناسب، بهبود بخشند.

با داشتن یک خانواده سالم و هماهنگ، افراد می‌توانند به دنبال آرامش روانی خود باشند چرا که روابط خانوادگی منجر به ایجاد پایه‌های سالم برای زندگی خوب و سرشار از عشق و احترام می‌شود. مشاوره خانواده نیز نه تنها به افراد خانواده کمک می‌کند تا روابط خود را بهبود بخشند، بلکه نقش مهمی در بهبود شرایط روانی و روابط خانوادگی دارد که به وسیله آن می‌تواند به حفظ آرامش روانی خانواده کمک کند. همچنین مشاوره خانواده برای حل مشکلات خانوادگی به کار گرفته میشود. برخی اصول مشاور خانواده بجنورد برای حل مسائل زوجین عبارتند از:

  • تعریف عشق: این رویکرد به اعضای خانواده یادآوری می‌کند که عشق یعنی چه چیزی است و چگونه می‌توان رابطه عاطفی خود را با این احساس قوی برقرار کرد.
  • تعریف هویت و مرزها: در این رویکرد، اعضای خانواده یادآوری می‌شوند که برای حفظ یک رابطه سالم و موفق نیاز به تعریف هویت و مرزهای خود و شخصیتی که دارند دارند.
  • ارتباط با مشاعره: نزدیکی و عشق در رابطه‌های عاطفی بسیار مهم است و با استفاده از ارتباط با مشاعره اعضای خانواده می‌توانند به یکدیگر نزدیک شوند و رابطه محکم‌تری را ایجاد کنند.
  • فرهنگ استفاده از کلمات و رفتارها: کلمات و رفتارهایی که در روابط عاطفی به کار می‌رود بسیار مهم است و با استفاده از فرهنگ استفاده از کلمات و رفتارهای صحیح، اختلافات و به هم ریختگی‌های رابطه می‌تواند خیلی کم شود.
  • پشتیبانی از یکدیگر: حمایت از یکدیگر در رابطه عاطفی، خیلی مهم است. با این کار اعضای خانواده می‌توانند با هم دوام رابطه خود را بیشتر کنند و به همراه یکدیگر در مسائل و مشکلات قابلیت پاسخگویی بیشتری داشته باشند.

مشورت با مشاور خانواده بجنورد

مشاور خانواده بجنورد می‌تواند در حل مشکلات زناشویی بسیار مفید باشد، به عنوان مثال میتوان به موارد زیر ذکر کرد:

  • کمک به زندگی زناشویی سالم و پایدار: با مشاوره خانواده و استفاده از روش‌ها و راهکارهای مناسب، زندگی زناشویی در برابر مشکلات، تضاد و تعارضات قوی تقویت و پایدار شده و باعث حفظ صلح، آرامش و همبستگی بیشتر بین زوجین می‌شود.
  • کمک به برطرف کردن مشکلات جنسی: مشاوره خانواده می‌تواند به زوجین کمک کند تا از خجالت و ناراحتی‌های ناشی از مشکلات جنسی خود رهایی پیدا کنند و راه حل مناسب برای مشکلات خود پیدا کنند.
  • حل تعارضات خانوادگی: مشکلاتی مثل بازاریابی، مدیریت بودجه، تصمیم‌گیری‌های حول امور خانوادگی و… ممکن است منجر به تعارضات خانوادگی و مشکلات جدی شدید. با مشاوره خانواده، زوجین می‌توانند این موارد را به خوبی حل کنند و روابط خوبی با همکاری و همفکری داشته باشند.
  • کمک به تثبیت روابط خانوادگی: با مشورت با یک مشاور خانواده، زوجین می‌توانند ارتباط و همبستگی خانوادگی خود را تقویت کنند و رابطه صمیمی‌تری با اعضای خانواده خود داشته باشند.

مرکز مشاوره خانواده در بجنورد

مرکز مشاوره خانواده در بجنورد، به منظور حل مشکلات و بهبود روابط، می تواند از روش های مختلفی استفاده کند. در زیر به برخی از این روش ها اشاره می کنیم:

  • مشاوره گروهی: در این روش، مشاور با دعوت اعضای خانواده به جلسات گروهی، تلاش می کند با آموزش تکنیک های ارتباطی، تقویت فرایند ارتباطی و ارتباطات سالم میان اعضای خانواده را ایجاد کند.
  • مشاوره فردی: در برخی موارد، برای حل مشکل، لازم است با افراد خاصی کار شود. مشاور با ارائه راه حل هایی برای حل مشکلات، به شخصیت و شرایط فردی هر فرد بپردازد.
  • مشاوره زناشویی: در برخی از موارد، سبک زندگی و تعاملات زوجین، ممکن است باعث تنش در خانواده شود. مشاور با ارائه روش های حل مشکلات زناشویی، سعی می کند تا روابط زناشویی را بهبود بخشد.
  • مشاوره کودک: بعضی از مسائل خانوادگی همچون نزاع بین والدین و یا مشکلات نوجوانان، باعث بروز تنش در خانواده می شود. در این موارد، مشاور با مشاوره کودک، به کودکان و نوجوانان آموزش می دهد که چگونه با مشکلات خود در خانواده برخورد کنند.
  • در نهایت به طور کلی، مشاور باید با پشتیبانی، توجیه و همراهی، اعضای خانواده را در راستای بهبود و بهتر شدن روابط خانوادگی هدایت کند.
error: شما قادر به کپی مطالب این سایت نیستید
پیمایش به بالا