مرکز مشاوره دکترسلام {کلینیک رواشناسی دکترسلام}

مرکز مشاوره دکترسلام

اولین کلینیک 24ساعته در ایران

کلینیک روانشناسی دکتر سلام (مرکز مشاوره دکترسلام)
مشاوره تلفنی
مشاوره آنلاین
مشاوره حضوری
سرعت و سهولت

فرآیند نوبت دهی در اسرع وقت صورت میگیرد و حداکثر طی 10دقیقه به تراپیست مجرب در حیطه درخواستی وصل میشوید.

تعرفه های مصوب

کلیه خدمات با تعرفه کمتر از تعرفه مصوب 1403 انجام میشود. همچنین تمامی مشاورین بیش از 10سال تجربه کاری دارند.

تایم کاری منعطف

شما در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل، میتوانید از خدمات مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری استفاده کنید.

سوالات متداول

از آنجا که شعار ما سرعت و سهولت در دریافت مشاوره روانشناسی است، شما با یک تماس یا پیغام در واتساپ میتوانید برای دریافت مشاوره اقدام کنید (لازم به ذکر است ما در کمتر از نیم ساعت شما را به روانشناس متخصص در حیطه درخواستی وصل میکنیم)

بله! تمامی روانشناسان ما دارای بیش از 10سال تجربه کاری هستند، همگی عضو انجمن رواشناسان ایران می باشند و صلاحیت آنها از فیلتر مدیریت احراز شده است.

قبل از برقرای جلسات مشاوره، سیستم ارجاع مجموعه (تیم پشتیبان) و سوپروایزر مرکز که دارای تحصیلات روانشناسی هستند، موضوع شما را بررسی میکنند و روانشناس متخصص در حیطه درخواستی را برای شما انتخاب میکنند تا بطور قطع از جلسات خود رضایت کاملی داشته باشید

مشاور خانواده در مراغه

شماره تلفن مشاور خانواده در مراغه 02125917355

فهرست مطالب

مشاوره خانواده نقش مهمی در جلوگیری از افزایش مشکلات خانوادگی و رابطه زوجین دارد. با پیوستن یک مشاور به این فرآیند، زوجین می‌توانند مشکلات خود را به طور مستقیم مطرح کنند و با راه حل‌های مناسب مواجه شوند.

مشاور خانواده در مراغه با بررسی کامل مشکلات زندگی زوجین، با آنها به دنبال پیدا کردن راه‌حل‌های قابل اجرایی و موثر برای حل مشکلاتشان می‌باشد. این راه‌حل‌ها می‌توانند شامل برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت، تمرین‌های تقویت رابطه و نکات عملی برای بهبود روابط زناشویی باشند.

به عنوان مثال، اگر مشکل اصلی در رابطه زناشویی، نداشتن تعادل کار و زندگی خانوادگی است، مشاور زناشویی می‌تواند با زوجین، تعادل مناسبی بین کار و زندگی خانوادگی را برای آنها بهبود بخشد. همچنین، در صورت وجود مشکلاتی مانند مشکلات جنسی، ناتوانی در برقرای ارتباط و صحبت کردن با یکدیگر، مشاور خانواده در مراغه می‌تواند با استفاده از روش‌های تخصصی و مناسب، به زوجین کمک کند که با این مشکلات روبرو شده و آن‌ها را برطرف کنند.

با فراگیر شدن مراجعه به مرکز مشاوره، مشاور خانواده مراغه می‌تواند در کاهش احتمال شکست خانواده و افزایش نرخ طلاق در جامعه نقش مهمی ایفا نماید. با بهره‌گیری از مشاوره اختلافات زن و شوهر، زوجین می‌توانند با برطرف کردن مشکلات و بهبود روابط، روابط زناشویی خود را تقویت نمایند و از شکست آن جلوگیری کنند.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره خیانت

آدرس و شماره تماس مشاور خانواده مراغه

مرکز مشاوره خانواده در مراغه

مشاوره می‌تواند تاثیر بسیار موثری در درمان مشکلات خانوادگی داشته باشد. با ارائه خدمات مرکز مشاوره خانواده در مراغه، افراد می‌توانند روش‌های بهتری برای رفع مشکلات خود پیدا کنند. در ادامه به برخی از تاثیراتی که مرکز مشاوره خانواده در مراغه می‌تواند در کاهش مشکلات داشته باشد، اشاره می‌کنیم:

  • ارتقای ارتباطات خانوادگی: در اغلب موارد، مشکلات خانوادگی به دلیل نداشتن ارتباط‌های سالم و با کیفیت میان اعضای خانواده پیش می‌آیند. این نوع مشاوره با به اشتراک گذاشتن روش‌هایی برای ارتقای ارتباطات خانوادگی، می‌تواند به بهبود تعاملات میان افراد کمک کند.
  • حل مسائل خانوادگی: تقریباً هر خانواده‌ای با مشکلات گوناگون خود مواجه است. مشاوره خانواده با ایجاد کمک‌های لازم و راهبردهای جدید، می‌تواند به حل مشکلات خانوادگی کمک کند.
  • تقویت روابط خانوادگی: چه با داشتن یک خانواده کوچک یا بزرگ، همیشه درون خانواده روابط مناسبی وجود ندارد. مشاوره خانواده می‌تواند به تقویت روابط خانوادگی کمک کند و بهبود ارتباطات بین اعضای خانواده را با هماهنگی‌های مناسب دست‌یابی کرد.
  • کمک به اسکان مشکلات هیجانی: مشاوره خانواده می‌تواند به اعضای خانواده کمک کند تا با مشکلات هیجانی خود، مانند اضطراب، عصبانیت، ترس و افسردگی بهتر مقابله کنند.
  • ایجاد محیط امن: با تداوم مشاوره خانواده، محیطی امن و آرام برای اعضای خانواده ایجاد خواهد شد، که با کاهش تکرار مشکلات و کاهش شدت تنش‌های خانوادگی همراه خواهد بود.
  • افزایش مهارت‌های خانوادگی: مشاوره خانواده اعضای خانواده را در یادگیری مهارت‌های جدید موثر می‌سازد تا بتوانند در مواجهه با مشکلات خانوادگی به یک یا چند راهکار جدید دست پیدا کنند.

شماره تلفن مرکز مشاوره خانواده در مراغه 02125917355

نتایج مشاوره خانواده مراغه در زندگی زناشویی

مشاوره می‌تواند به بهبود روابط زناشویی و بهبود کیفیت زندگی زناشویی زوجین کمک کند، و اجازه می‌دهد تا زوجین با همدیگر بهره بیشتری از زندگی در کنار هم ببرند. مشاوره خانواده مراغه، در زندگی زناشویی هم می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم:

  • بهبود روابط زوجین: مشاوره خانواده به زوجین کمک می‌کند تا بهبود روابط خود را به عنوان زوج‌های همراه یافته و با یکدیگر ارتباط افزایش یابند.
  • افزایش شناخت ذاتی هر شریک: با کمک مشاور، شرکت کنندگان در مشاوره خانواده می‌توانند به شناخت ذاتی همدیگر دست پیدا کنند و راه حل‌هایی را برای بهبود روابط خود پیدا کنند.
  • کاهش پرخاشگری: با کمک به شناخت همدیگر، زوجین می‌توانند پرخاشگری خود را کاهش دهند و روابط سالم تر و مهربان تری را با همدیگر برقرار کنند.
  • بهبود مهارت‌های ارتباطی: شرکت کردن در مشاوره خانواده، زوجین را به بهترین مهارت‌های ارتباطی و تکنیک‌های همکاری دست پیدا می کنند، که این موضوع باعث می‌شود روابط آن‌ها پایدارتر و موفق‌تر باشد.

ارتباط سریع و فوری با بهترین مشاوره خانواده در مراغه

مشورت با مشاور خانواده مراغه

مشاوره خانواده یکی از مهمترین و مؤثرترین راه ها برای پیشگیری و درمان مشکلات خانوادگی است. یک مشاور با کار با خانواده ها به ارتقای و بهبود روابط خانوادگی کمک می کند، از خشم، نارضایتی، پرخاشگری و سایر مسائل خانوادگی جلوگیری می کند. با مراجعه به مشاور خانواده مراغه، افراد می توانند بهبود روابط خانوادگی، توانمندی در برقراری ارتباطات سالم و بهبود استرس و افسردگی خود را تجربه کنند. این مشاوره ها به مراجعین کمک می کنند قدرت پایداری خود را در موقعیت های دشوار افزایش دهند.

همچنین مشورت با مشاور خانواده مراغه می تواند به آرامش روانی شما و خانواده شما کمک کند. در مشاوره، مشاور با شما و همسرتان یا افراد خانواده دیگر شما ملاقات خواهد کرد تا با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف، به شما در بهبود روابط و حل مشکلات خانوادگی کمک کند. همچنین، مشاور خانواده مراغه می تواند به شما کمک کند تا شناخت بهتری در مورد خود و خانواده خود پیدا کنید و راه حل هایی برای افزایش آرامش روانی و رضایتمندی در زندگی خانوادگی پیدا کنید.

در نهایت، مشاور خانواده مراغه میتواند به شما در افزایش احساس خوشبختی کمک کند. با بهبود روابط خانوادگی و حل مشکلات، احتمالاً احساس رضایت و رضایتمندی بیشتری در زندگی خانوادگی پیدا کنید. همچنین، مشاوره خانواده می تواند به شما کمک کند تا مهارت های ارتباطی بهتری را با خانواده خود یاد بگیرید و روابط بهتری بین شما و سایر اعضای خانواده خود ایجاد کنید که این نیز می تواند به احساس خوشبختی کمک کند.

کاربرد دریافت مشاوره خانواده مراغه

مشاوره در بهبود روابط خانوادگی بسیار موثر است و می‌تواند به افراد خانواده کمک کند تا به رسیدن به روابط بهتر و صمیمی‌تر با یکدیگر کمک کند. در اینجا برخی از کاربردهای مهم مشاوره خانواده مراغه در بهبود روابط خانوادگی ذکر شده است:

افزایش ارتباط و ایجاد همبستگی بین افراد خانواده: مشاوره خانواده می‌تواند با ایجاد فضای مطمئن و حضور فعال در جلسات خانوادگی، به افراد خانواده کمک کند که به هم گره‌بندی کنند و ارتباط بیشتری با یکدیگر برقرار کنند.

شناخت بهتر نقاط قوت و ضعف افراد خانواده: مشاوره خانواده با شناخت بهتر نقاط قوت و ضعف افراد خانواده، به آن‌ها کمک می‌کند که با درک بهتر از یکدیگر، روابط خود را بهبود بخشند.

کاهش تعارض‌ها و اختلافات خانوادگی: مشاوره خانواده می‌تواند با تربیت مهارت‌های ارتباطی و حل اختلاف به افراد خانواده کمک کند تا در مواجهه با تعارض‌ها و اختلافات خانوادگی به بهترین شکل عمل کنند و با کاهش آن‌ها روابط خود را بهبود بخشند.

حل مشکلات بین افراد خانواده: مشاوره خانواده با نهادن جلسات فردی و خانوادگی و استفاده از روش‌های حل اختلاف، به افراد خانواده کمک می‌کند تا مشکلات خود را به بهترین راه‌حل‌ها رسانده و به خانواده خود بهترین راه‌حل‌ها را پیشنهاد کنند.

لیست مراکز روانشناسی مراغه در مسیریاب

error: شما قادر به کپی مطالب این سایت نیستید
پیمایش به بالا