مرکز مشاوره دکترسلام {کلینیک رواشناسی دکترسلام}

مرکز مشاوره دکترسلام

اولین کلینیک 24ساعته در ایران

کلینیک روانشناسی دکتر سلام (مرکز مشاوره دکترسلام)
مشاوره تلفنی
مشاوره آنلاین
مشاوره حضوری
سرعت و سهولت

فرآیند نوبت دهی در اسرع وقت صورت میگیرد و حداکثر طی 10دقیقه به تراپیست مجرب در حیطه درخواستی وصل میشوید.

تعرفه های مصوب

کلیه خدمات با تعرفه کمتر از تعرفه مصوب 1403 انجام میشود. همچنین تمامی مشاورین بیش از 10سال تجربه کاری دارند.

تایم کاری منعطف

شما در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل، میتوانید از خدمات مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری استفاده کنید.

سوالات متداول

از آنجا که شعار ما سرعت و سهولت در دریافت مشاوره روانشناسی است، شما با یک تماس یا پیغام در واتساپ میتوانید برای دریافت مشاوره اقدام کنید (لازم به ذکر است ما در کمتر از نیم ساعت شما را به روانشناس متخصص در حیطه درخواستی وصل میکنیم)

بله! تمامی روانشناسان ما دارای بیش از 10سال تجربه کاری هستند، همگی عضو انجمن رواشناسان ایران می باشند و صلاحیت آنها از فیلتر مدیریت احراز شده است.

قبل از برقرای جلسات مشاوره، سیستم ارجاع مجموعه (تیم پشتیبان) و سوپروایزر مرکز که دارای تحصیلات روانشناسی هستند، موضوع شما را بررسی میکنند و روانشناس متخصص در حیطه درخواستی را برای شما انتخاب میکنند تا بطور قطع از جلسات خود رضایت کاملی داشته باشید

مشاور خانواده شهرکرد

شماره تلفن مشاور خانواده شهرکرد 02125917355

فهرست مطالب

در خدمات مشاوره خانواده، مشاور با همکاری اعضای خانواده، بر روی بررسی و فهم بهتر احساسات همدیگر، صحبت در مورد احساساتی مانند نارضایتی، خشم، ناراحتی، خجالت و… تمرکز می کند. هدف خدمات مرکز مشاوره دکترسلام، آموزش راه های صحیح برای بیان، پذیرش و مدیریت احساسات هستند.

مشاور خانواده شهرکرد به افراد کمک می کند که بهتر بفهمند که چگونه احساسات خود را در مواجهه با مسئله های خانوادگی با دیگران به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، یکی از مسائلی که مشاور خانواده شهرکرد ممکن است در آن کمک کند، مدیریت خشم و عصبانیت در خانواده است. مشاور با همکاری اعضای خانواده، به بررسی دلایل خشم و اعتراضات می پردازد و به آنها نحوه کنترل خشم و ابراز آن در یک فضای سالم و احترام آمیز را آموزش می دهد. به طور کلی، خدمات مشاوره زناشویی و مشاوره مشکلات خانوادگی به اعضای خانواده در برقراری روابط سالم و بهبود کیفیت زندگی کمک می کند.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره خیانت

شماره تماس مشاور خانواده در شهرکرد 09212014880

بهترین مشاور خانواده شهرکرد

بهترین مشاور خانواده شهرکرد، می تواند به عنوان یک فرایند سازنده برای بهبود کیفیت زندگی افراد خانواده در مهارت‌های زندگی عمل کند. در اینجا، مهارت‌های زندگی شامل مثال‌های زیر هستند:

  • مهارت های ارتباطی: داشتن روابط خوب و سالم درون خانواده از اهمیت بسیاری برخوردار است. مشاوره خانواده می تواند به عنوان فضایی برای تقویت این مهارت ها عمل کند و در راستای پایداری روابط خانوادگی و طراحی راهبردهای کارآمد در این زمینه کمک کند.
  • مهارت های مدیریتی: مهارت های مدیریتی مانند طرح ریزی، نظم دادن به زندگی، مدیریت وقت و پول و رسیدگی به مسئولیت ها، نقش مهمی را در فرایند اجرای انگیزه و خلاقیت های خانوادگی ایفا می کنند. مشاوره خانواده می تواند به ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود مهارت های مدیریتی خانوادگی کمک کند.
  • مهارت های انعطاف پذیری: مثبت بودن، انعطاف پذیری نسبت به تغییرات و توانایی سازگاری با شرایط جدید، مهارت هایی هستند که شاید زمانی بلایی را از سر خانواده ها دور کنند. مشاوره خانواده می تواند در تقویت این نوع انعطاف پذیری، رشد تعامل و کیفیت روابط خانوادگی کمک کند.
  • مهارت های حل مسئله: داشتن مهارت های حل مسئله، نوعی توانایی است که در برخورد با مشکلات، توانایی یافتن راهکارهای مناسب و پشتیبانی از یکدیگر، به نظر می رسد. مشاوره خانواده می تواند به توانایی خانواده ها در حل مسائل و تقویت راهکارهای کارآمد کمک کند.
  • مهارت های مذاکره: مهارت های مذاکره مانند توانایی گفتگو، شنیدن و تغییر نظر در برخورد با قضایای مختلف و عدم اختلافات بیش از حد، نقش موثری در زندگی خانوادگی ایفا می کنند. بهترین مشاور خانواده شهرکرد، می تواند به خانواده ها در تقویت این نوع مهارت ها و تقویت روابط خانوادگی کمک کند.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره زن و شوهر

بهترین مشاور خانواده شهرکرد 02125917355

بهترین مشاور خانواده شهرکرد برای زوجین

مشاور با ارائه خدمات مختلف، به زوجین در حل مشکلات زناشویی کمک می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا روابط بهتری با یکدیگر داشته باشند. یک مشاور خوب می‌تواند در حل مشکلات زناشویی تاثیر بسزایی داشته باشد. در زیر تعدادی از خدمات ارائه شده توسط بهترین مشاور خانواده شهرکرد در حل مشکلات زناشویی را بررسی می‌کنیم:

  • شناسایی مشکلات: در مشاوره خانواده، مشاور با بررسی مشکلات و مسائل متعددی که به روابط زوجین اثر می‌گذارد، به شناسایی مسائل و مشکلات آنها کمک می‌کند.
  • تعریف مسائل: پس از شناسایی مشکلات، مشاور خانواده مسائل را تعریف کرده و به راه حل هایی برای مشکلات مختلف برای زوجین کمک می‌کند.
  • ارائه راهکارهای مناسب: بهترین مشاور خانواده در شهرکرد، با به کارگیری ابزارهای مختلف، فرآیند حل مشکلات را سریع‌تر و بهتر راهنمایی می‌کند. یکی از این راه‌کارها، مشاوره های مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری است که به تغییر دیدگاه و رفتار افراد کمک می‌کند.
  • آموزش مهارت‌های موثر: مشاور خانواده برای حل مشکلات زناشویی، می‌تواند به زوجین مهارت‌های موثری در ارتباطات، بحران‌های روابط زوجی، تنظیم کردن روابط خانوادگی، و… ارائه کند.
  • پشتیبانی و راهنمایی: در هر مرحله از راه حل مشکل، مشاور خانواده به زوجین کمک می‌کند تا به درستی و با عمل به اصول صحیح راه‌حلی را پیش بگیرند. او همیشه به عنوان پشتیبان و راهنما درکنار زوجین حضور دارد.

اصول کاری مشاور خانواده در شهرکرد

هر مشاور خانواده در شهرکرد به صورت کلی شامل رویکردهایی است که با توجه به نیاز آن‌ها برای حل مشکلات و اختلافات خانوادگی به کار گرفته می‌شوند. با این رویکردها، خانواده می‌تواند به‌منظور حل مسائل و اختلافات خود از راه‌های بهتری برای توانایی و کارآمدی استفاده کنند. این اصول شامل موارد زیر می‌شوند:

  • شنیدن فعال: در این رویکرد، از اعضای خانواده خواسته می‌شود که به صورت کامل گوش دهند و با تمرکز به حرف دیگران توجه کنند. این موضوع به‌خصوص برای حل مسائلی که نیاز به فهم عمیق و دقیق دارند به کار گرفته می‌شود.
  • تشخیص احساسات و نگرش‌ها: در این رویکرد، سعی می‌شود که عواطف و احساسات مختلف اعضای خانواده شناسایی شوند تا با توجه به آن، راه‌حل مناسبی برای حل مسئله پیدا شود.
  • تفکر مثبت: در این رویکرد، به اعضای خانواده یادآوری می‌شود که با توجه به تفکر مثبت و بهترین حالت برای مشکلات خود راه‌حل مناسبی برای آن‌ها خواهند یافت.
  • حمایت از یکدیگر: در این رویکرد، نقش حمایتی که خانواده می‌تواند در حل مشکلات با یکدیگر داشته باشد بررسی می‌شود. عضویت در یک خانواده یعنی بیان احساسات و نگرش‌های خود به‌صورت آرام شده و برخلاف هیجان، جهت یک هدف مشترک پایدار می‌شوند.
  • تمام قدرت روشنگری: این رویکرد به‌خصوص در مورد مسائلی که نیاز به الهام بخشیدن به دیگران دارند، به‌کار می‌رود. در این رویکرد، دغدغه‌ها و نگرش‌هایی که برای حل مسئله لازم است به دیگران منتقل شود به‌صورت کامل و با دقت بیشتری توضیح داده می‌شود.

خدمات مرکز مشاوره خانواده شهرکرد

خدمات مرکز مشاوره خانواده شهرکرد برای حل مسئله به شرح زیر است:

  • شنیدن مشکلات: روانشناس خانواده با گوش دادن به افراد خانواده ، زمینه را برای مطرح کردن مسئله فراهم می کند. این کار به آنها کمک می کند تا بیشتر از مشکلات خود صحبت کنند و همچنین شفافیت بیشتری در کنار یکدیگر داشته باشند.
  • تحلیل مسئله: مشاور روانشناس با تحلیل و بررسی مسئله خانوادگی، به فهم بهتری از آنها دست پیدا می کند و به دانش خانواده کمک می کند تا مسئله را به طور باز و صادقانه بررسی کنند.
  • تعیین هدف: مشاور خانواده شهرکرد با کمک به خانواده برای تعیین هدف و اهدافی که می خواهند از رویت مشکلشان پیش‌رو بروند، کمک می کند.
  • پیدا کردن راه حل: مشاور با ارائه راه حل های نوین و موثر، خانواده را به کاهش مشکلات و حل مسئله تشویق می کند. همچنین با ایجاد انعطاف‌پذیری و یادگیری از راه حل های پیشین نیز به آنها کمک می کند تا به شیوه های بهتری برای حل مسئله برسند.
  • توانایی های خود بهبود دادن: مشاور خانواده شهرکرد با راهنمایی خانواده به نوعی آموزشی انجام می دهد تا افراد خانواده، شاخص های خود را شناسایی کنند و سعی کنند بهبود آنها را در بهبود زندگی خود که با یکدیگر در خانواده زندگی می کنند، بکنند.
  • صلح: در انتهای مسیر، مشاور خانواده در شهرکرد با یکپارچگی خانواده به رسیدن به توافق نهایی می انجامد. و همینطور با ایجاد فضایی امن و آرامش برای خانواده، به آنها کمک می کند تا برای رسیدن به صلح و موافقت به یکدیگر بهترین شیوه ها را پیدا کنند.

ارتباط سریع با مرکز مشاوره خانواده شهرکرد

بهترین مرکز مشاوره خانواده در شهرکرد

مرکز مشاوره خانواده در شهرکرد؛ با محوریت فراهم کردن فضایی امن برای اعضای خانواده برای بیان نگرش و احساسات است. در این راستا، مشاوره خانواده شهرکرد باید متمرکز بر تقویت و تقویت ارتباطات خانوادگی با هدف حل مشکلات شده و زندگی خانواده را بهبود بخشد. به علاوه، مشاوره خانواده نیز قادر است برای افراد خانواده راه حل‌هایی در خصوص موضوعات مختلف از جمله روابط خانوادگی، زندگی مشترک، سلامت روانی و مشکلات تربیتی ارائه دهد.

همچنین بهترین مرکز مشاوره خانواده در شهرکرد، باید بتواند به افراد خانواده کمک کند تا به نقاط قوت دیگران و تفاوت‌های فردی توجه کنند و سعی کنند با درک بهتر تفاوت‌ها و نقاط قوت همدیگر، ارتباطات خود را بهبود بخشند. در کل، با توجه به این که خانواده محلی است که ما در آن متولد می‌شویم و زندگی می‌کنیم، مشاوره خانوادگی می‌تواند یکی از موثرترین راهکارها برای بهبود و تقویت روابط خانوادگی باشد.

لیست مراکز روانشناسی شهرکرد در مسیریاب

error: شما قادر به کپی مطالب این سایت نیستید
پیمایش به بالا