مرکز مشاوره دکترسلام {کلینیک رواشناسی دکترسلام}

کلینیک روانشناسی دکترسلام

اولین مرکز 24ساعته در ایران

کلینیک روانشناسی دکتر سلام (مرکز مشاوره دکترسلام)
مشاوره تلفنی
مشاوره آنلاین
مشاوره حضوری
سرعت و سهولت

فرآیند نوبت دهی در اسرع وقت صورت میگیرد و حداکثر طی 10دقیقه به تراپیست مجرب در حیطه درخواستی وصل میشوید.

تعرفه های مصوب

کلیه خدمات با تعرفه کمتر از تعرفه مصوب 1402 انجام میشود. همچنین تمامی مشاورین بیش از 10سال تجربه کاری دارند.

تایم کاری منعطف

شما در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل، میتوانید از خدمات مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری استفاده کنید.

سوالات متداول

از آنجا که شعار ما سرعت و سهولت در دریافت مشاوره روانشناسی است، شما با یک تماس یا پیغام در واتساپ میتوانید برای دریافت مشاوره اقدام کنید (لازم به ذکر است ما در کمتر از نیم ساعت شما را به روانشناس متخصص در حیطه درخواستی وصل میکنیم)

بله! تمامی روانشناسان ما دارای بیش از 10سال تجربه کاری هستند، همگی عضو انجمن رواشناسان ایران می باشند و صلاحیت آنها از فیلتر مدیریت احراز شده است.

قبل از برقرای جلسات مشاوره، سیستم ارجاع مجموعه (تیم پشتیبان) و سوپروایزر مرکز که دارای تحصیلات روانشناسی هستند، موضوع شما را بررسی میکنند و روانشناس متخصص در حیطه درخواستی را برای شما انتخاب میکنند تا بطور قطع از جلسات خود رضایت کاملی داشته باشید

مشاور خانواده کاشان

مرکز مشاور خانواده کاشان اماده ارائه خدمات 24ساعته

فهرست مطالب

روابط خانوادگی سالم و پایدار از نظر روانی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. در بسیاری از موارد، مشاوران خانواده به عنوان یک راهبر در بهبود روابط خانوادگی و کمک به جلوگیری از طلاق به کار گرفته می‌شوند. اگر شما بدنبال مشاور خانواده کاشان هستید میتوانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره دکترسلام استفاده کنید. جهت دریافت مشاوره 24ساعته میتوانید با شماره 02125917355 تماس بگیرید.

با پیشگیری از شکست خانوادگی و داشتن ارتباطی سالم و پایدار، خانواده‌ها به یک زندگی خوب و موفق دست خواهند یافت. از جمله مزایای مشاوره خانواده در پیشگیری از طلاق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناسایی مسائل: مشاور خانواده می‌تواند در شناسایی مشکلاتی که برای زوجین یا اعضای خانواده وجود دارد به عنوان یک ناظر نقش بر عهده بگیرد. طلاق ممکن است به دلیل مشکلاتی مانند بی‌علاقگی، نارضایتی، خشونت خانوادگی، بی‌تفاوتی و دیگر مشکلات ناشی از روابط شخصی و خانوادگی رخ دهد.
  • تعیین اهداف: با کمک مشاور خانواده، اعضای خانواده به تعیین اهداف خود و رویاهایشان می‌پردازند، و سپس با ترکیب این اهداف با مشکلات موجود، راه حل‌هایی ارایه می‌شود که از بروز مشکلات جلوگیری می‌کند.
  • تقویت ارتباطات: در مشاوره خانواده، اعضای خانواده به عنوان یک تیم در نظر گرفته می‌شوند که به صورت هماهنگ با یکدیگر همکاری می‌کنند. با تقویت ارتباطات میان اعضای خانواده، روابط خانوادگی بهبود می‌یابد و این باعث پیشگیری از طلاق خواهد شد.
  • ارایه راهکارهای بهتر: مشاور خانواده می‌تواند با تغییر رفتارهای نادرست و ایجاد رفتارهای سازنده مساعدت کند تا در دیر نوشته شدن گزینه تفکر درباره طلاق، در خانواده‌ها جهش قابل قبولی ایجاد شود.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره خانواده

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره آنلاین

ارتباط سریع با روانشناس خانواده در استان و شهر کاشان

مرکز مشاوره خانواده در کاشان

ارتباط با مرکز مشاوره خانواده در کاشان می‌تواند برای اعضای خانواده بسیار مفید باشد. این امر به دلیل توانایی مشاوره خانواده کاشان برای کمک به اعضای خانواده در حل مشکلات خانوادگی است. اعضای خانواده می‌توانند با مشاوره خانواده بهبود روابط خود را برقرار کنند، مهارت‌های جدید آموزش دهند و تنش‌های خانوادگی خود را کاهش دهند. از دیگر مزایای ارتباط با مشاوره خانواده کاشان عبارتند از:

  • فراگیری مهارت‌ها: در مشاوره خانواده، افراد می‌توانند از مهارت‌هایی که برای بهبود روابط خانوادگی نیاز دارند آگاه شوند. این مهارت‌ها ممکن است شامل مهارت‌های ارتباطی، اعتماد به نفس بیشتر، مهارت‌های حل اختلاف و غیره باشند.
  • اطمینان از خود: مشاوره خانواده در کمک به اعضای خانواده برای پیدا کردن راه‌حل‌ها و به دست آوردن مهارت‌های جدید به آنها اعتماد به نفس می‌بخشد.
  • بهبود روابط خانوادگی: مشاوره خانواده می‌تواند به کمک اعضای خانواده در بهبود روابط خانوادگی شکست خورده کمک کند و باعث شادی و رضایت خانواده شود.
  • کاهش تنش ها: مشاوره خانواده می‌تواند به کمک کاهش تنش‌های خانوادگی و مشکلات روانی در خانواده باشد.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره زناشویی

ارتباط سریع مرکز مشاوره خانواده در کاشان

ویژگی بهترین مشاور خانواده کاشان

مشاوره خانواده می‌تواند در بهبود روابط عاطفی در خانواده و ارتباط های بین دو شریک عاشق نیز موثر باشد. با مراجعه به مشاوره خانواده، زوجین می‌توانند به یادگیری مهارت‌های لازم برای حل مشکلات در رابطه خودشان بپردازند. مشاور به آن‌ها کمک کرده و راهنمایی شان می‌کند که چگونه بتوانند با ارتقای مهارت‌های ارتباطی و ارائه نظرات و به تقویت اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری در رابطه‌شان بپردازند.

بهترین مشاوره خانواده کاشان،می‌تواند به ارائه راهکارهایی جدید با کیفیت و جذاب برای ارتقای رابطه عاطفی در خانواده کمک کند. برای مثال، می‌تواند به زوج‌ها کمک کند که بتوانند نیازهای عاطفی خودشان را به یکدیگر اعلام کنند و با یکدیگر در ارتباط باشند. به بیان دیگر، مشاور می‌تواند در آموزش تکنیک‌های شنیدن و فهمیدن نیازهای همدیگر فعالیت کند. همچنین انتخاب بهترین مشاور خانواده کاشان، می‌تواند به زوجین کمک کند تا به مشکلات خود بپردازند و به چهار چشم‌ نگاه کرده و با هدف بهبود نتایج جستجوی بهترین راهکار برای حل مشکل پردازند.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره زن و شوهر

جهت ارتباط سریع و فوری با بهترین مشاور خانواده کاشان میتوانید با شماره 02125917355 در تماس باشید

نحوه کمک مشاور خانواده کاشان به مراجعین

در واقع مشاور خانواده کاشان، می‌تواند در بهبود مهارت‌های زندگی شما و خانواده‌تان نیز مفید باشد. در جلسات مشاوره، شما می‌توانید مهارت‌های ارتباطی، حل مسئله، اداره احساسات، تصمیم‌گیری و مدیریت زمان را با استفاده از رویکردهای مختلف مانند متد سیستمیک یا رویکردهای مبتنی بر ذهن آگاهی، یاد بگیرید. همچنین، به کمک مشاور خانواده، می‌توانید بهبود روابط خانوادگی، افزایش احترام و همدلی در خانواده، بهبود ارتباطات مادر-پدر و فرزندان و بهبود ارتباط میان خواهر و برادرها را تجربه کنید. این مهارت‌ها و بهبود روابط خانوادگی می‌توانند در طولانی مدت به شما کمک کنند تا با مشکلات زندگی بهبودیافته‌تری داشته باشید.

همچنین ارتباط با مشاور خانواده کاشان می‌تواند در بهبود سلامت روانی و اعصاب شما نیز مفید باشد. مشاوره خانواده در کاشان به شما کمک خواهد کرد که درک بهتری از رفتارهای خود و اعضای خانواده خود پیدا کنید و راهکارهایی برای مدیریت احساسات منفی، بهبود روابط و ارتقای سلامت روانی خود و خانواده خود ایجاد کنید. همچنین، مشاوره خانواده در شناسایی مشکلات روحی و رفتاری، پیدا کردن راهکارهایی برای حل این مشکلات و ایجاد فضا برای صحبت کردن در خانواده مفید است. در مورد اعصاب هم، روابط خانوادگی سالم و حفظ صلح و آرامش در خانواده، به خوبی می‌تواند به بهبود سلامت روانی و کاهش تنش‌های روانی کمک کند که در نتیجه منجر به کاهش مشکلات اعصابی نیز خواهد شد.

جمع بندی: مشاوره خانواده میتواند به شما در بهبود روابط خانواده کمک کند و با همکاری و تلاش با یکدیگر به ارتباط های سالم تری دست پیدا کنید. اگر احساس می‌کنید که روابط خانوادگی شما به هر دلیلی مشکل دارد، بهتر است به دنبال راهکارهایی برای بهبود آن‌ها باشید. مشاوره خانواده به عنوان یک راه دیگر برای یافتن راهکار مناسب برای مسائل خانوادگی می‌تواند مفید باشد. اگر به مشاوره خانواده نیاز دارید، باید با تخصص مشاور خانواده کاشان تماس گرفته و در خصوص مشکلات خانوادگی خود صحبت کنید.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره خیانت

مزایای ارتباط با یک مشاور خانواده خوب در کاشان

انتخاب یک مشاور خانواده خوب در کاشان، میتواند به شما کمک کند تا بهتر درک کنید که احساسات شما و احساسات فرد دیگر چگونه با یکدیگر تداخل می کنند و چگونه می‌توانید یاد بگیرید با این تداخلات بهتری کار کنید. به این ترتیب میتوانید احساسات خود و فرد دیگر را بیشتر درک کرده و در ارتباط خود بهبود بخشید.

همچنین ارتباط با یک مشاور خانواده خوب در کاشان به شما کمک می‌کند تا با ترس‌ها، استرس‌ها و اضطراب‌هایتان بیشتر آشنا شوید و بهتر با آن‌ها کنار بیایید. با دستیابی به قدرت تفکر مثبت و تکنیک‌های کنترل استرس و اضطراب، شما می‌توانید به برقراری روابط بهتری با دیگران کمک کنید و ارتباط خود را بهبود بخشید. در کل، مشاوره خانواده می‌تواند به شما کمک کند تا با احساسات و عواطف خودتان و دیگران بهتر آشنا شوید و با یادگیری مهارت‌های مختلف مانند شنیدن فعال و ارتباط مؤثر در روابط خانوادگی خود بهبود بخشید.

مطالعه این مطلب توصیه میشود: مشاوره مشکلات خانوادگی

لیست مراکز مشاوره کاشان در مسیریاب

error: شما قادر به کپی مطالب این سایت نیستید
پیمایش به بالا