مرکز مشاوره دکترسلام {کلینیک رواشناسی دکترسلام}

کلینیک روانشناسی دکترسلام

اولین مرکز 24ساعته در ایران

کلینیک روانشناسی دکتر سلام (مرکز مشاوره دکترسلام)
مشاوره تلفنی
مشاوره آنلاین
مشاوره حضوری
سرعت و سهولت

فرآیند نوبت دهی در اسرع وقت صورت میگیرد و حداکثر طی 10دقیقه به تراپیست مجرب در حیطه درخواستی وصل میشوید.

تعرفه های مصوب

کلیه خدمات با تعرفه کمتر از تعرفه مصوب 1402 انجام میشود. همچنین تمامی مشاورین بیش از 10سال تجربه کاری دارند.

تایم کاری منعطف

شما در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل، میتوانید از خدمات مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری استفاده کنید.

سوالات متداول

از آنجا که شعار ما سرعت و سهولت در دریافت مشاوره روانشناسی است، شما با یک تماس یا پیغام در واتساپ میتوانید برای دریافت مشاوره اقدام کنید (لازم به ذکر است ما در کمتر از نیم ساعت شما را به روانشناس متخصص در حیطه درخواستی وصل میکنیم)

بله! تمامی روانشناسان ما دارای بیش از 10سال تجربه کاری هستند، همگی عضو انجمن رواشناسان ایران می باشند و صلاحیت آنها از فیلتر مدیریت احراز شده است.

قبل از برقرای جلسات مشاوره، سیستم ارجاع مجموعه (تیم پشتیبان) و سوپروایزر مرکز که دارای تحصیلات روانشناسی هستند، موضوع شما را بررسی میکنند و روانشناس متخصص در حیطه درخواستی را برای شما انتخاب میکنند تا بطور قطع از جلسات خود رضایت کاملی داشته باشید

چگونه جذاب باشیم

چگونه جذاب باشیم

فهرست مطالب

چگونه جذاب باشیم؟ چگونه پسری جذاب باشیم؟ چگونه دختر جذاب باشیم؟ در ادامه این مطلب به شما آموزش میدهیم که چگونه به لطف کار روی خودتان، می توانید جذاب شوید.

این حقیقتی است که بیش از همه به رسمیت شناخته شده است که یکی از ویژگی هایی که شما را بیشتر جذاب می کند، دقیقاً اعتماد به نفس شخصی است. شما ممکن است ظاهر خوبی داشته باشید، اما اگر به خود اعتماد نداشته باشید، برای اینکه از نظر دیگران به عنوان فردی جذاب در نظر گرفته شوید، مشکل بیشتری خواهید داشت.

بنابراین، بهترین پاسخ برای سوال چطور جذاب باشیم این است که یاد بگیرید خود را بپذیرید و دوست داشته باشید. به مردم نشان دهید که خودتان را دوست دارید و اینکه از آنجایی که روی خودتان کار کرده اید واقعی است، بهترین راه برای جذابیت بیشتر است. اما چگونه جذاب باشیم؟ اگر در روابط خود مشکل دارید و یا احساس ضعف عزت نفس در رابطه میکنید، میتوانید از خدمات مشاوره روابط دوستی یا عاطفی استفاده کنید.

مشاوره راه های جذاب شدن

از نظر روانشناسی چگونه آدم جذابی باشیم؟

چگونه جذاب باشیم؟ چگونه آدم جذابی باشیم؟ یک سری نکات وجود دارد که می توانید در زندگی خود به کار ببرید تا بتوانید خود را فردی جذاب ببینید. از طریق بهبود سلامت روان و این مراحل می‌توانید از فضای داخلی خود مراقبت کنید که باعث می‌شود فرد جذاب‌تری به نظر برسید.

1 – ورزش بدنی

چگونه یک فرد جذاب باشیم ؟ بله، اگر می خواهید از نظر روحی و جسمی خوب باشید، رفتن به باشگاه یا تحرک لازم است. ورزش فواید زیادی دارد، از جمله این که باعث می شود خود را فردی جذاب ببینید. نه تنها به این دلیل که این یکی از موثرترین راه‌ها برای دانستن اینکه چگونه زیباتر یا زیباتر شوید است زیرا بدن خود را تقویت می‌کنید، بلکه تمام عصب شیمی مرتبط با ورزش باعث می‌شود با داشتن تصویری بهتر از خود، احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

این به این دلیل اتفاق می افتد که ترشح اندورفین شما را در خلق و خوی خوبی قرار می دهد، که باعث ایجاد اعتماد به نفس بیشتر در خودتان می شود و بنابراین توانایی بسیار بیشتری برای دیدن خود به عنوان یک دختر جذاب یا یک پسر جذاب ایجاد می کند. پس یکی از راه های چگونه جذاب باشیم و چطور جذاب و دلربا باشیم، .ورزش کردن است.

2 – سخنرانی انگیزشی خود را داشته باشید

چگونه یک شخصیت جذاب داشته باشیم؟ اگر میخواهید بدانید چگونه آدم جذابی باشیم، یکی از راه های جذاب تر بدن این است که سخنرانی های انگیزشی خود را داشته باشید. برای انجام این کار پنج دقیقه قبل از خروج از خانه، باید جلوی آینه بایستید و با خود صحبت کنید، به چشمان یکدیگر نگاه کنید و تمام چیزهای خوبی را که دارید به یکدیگر بگویید. اگرچه ممکن است مضحک به نظر برسد، اما تحقیقات اثرات بسیار مثبت خودگویی بر تشویق شخصی را نشان داده است.

در طول این روش، گفتن جملاتی مانند تو زیبا هستی یا خوش اخلاق ترین فرد زمین هستی مهم است. این جملات می توانند به شما کمک کنند تا افکار منفی خود را اصلاح کنید. به این ترتیب، توجه بیشتر به جنبه های مثبتی که دارید (چه جسمی و چه روحی) باعث می شود که نسبت به آن ها بیشتر آگاه شوید و در نتیجه آن توانایی ها را بیشتر از «نقص» تقویت کنید.

3 – به خود تلقین کنید که بهترین هستید

این نکته برای چگونه جذاب شویم، عموماً در همه جا وجود دارد. اما تعداد کمی از مردم می‌دانند که واقعاً چگونه باید از آن استفاده کنند. خیلی آسان است که بگوییم برای اینکه بهتر به نظر برسید باید احساس کنید که فردی جذاب هستید. نکته کلیدی این است که به شاخص های جذابیت در افراد دیگر نگاه کنید و شروع به تمرین الگوگیری کنید.

به این ترتیب، فردی را انتخاب کنید که اعتماد به نفس و عزت نفس خوبی را در شما ایجاد می کند و شروع به استفاده از ارجاعات برای “کپی کردن” این نگرش ها کنید که نشان می دهد او فردی است که می توان به او اعتماد کرد. شروع به انجام این حرکات یا اقدامات کوچک باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید و همین امر باعث جذابیت بیشتر شما می شود .

4 – از دیگران خوب صحبت کنید

احتمالا فکر می کنید برای اینکه چگونه شخصیتی جذاب داشته باشیم، باید کاری کنید که دیگران بهتر در مورد شما صحبت کنند. واقعیت این است که تحقیقات می‌گویند یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود کسی برای دیگران جذاب‌تر شود، دقیقاً زمانی است که با دیگران صحبت می‌کند یا از آنها تعریف می‌کند. بنابراین سعی کنید چیزهای مثبت دیگران را ببینید و شروع به گفتن آنها کنید. با انجام این حرکت کوچک نه تنها به خوبی های اطراف خود، بلکه به خوبی های خود نیز پی خواهید برد.

5 – بیشتر لبخند بزنید

چگونه جذاب باشیم و در دلها نفوذ کنیم ؟ در این مرحله بر کسی پوشیده نیست که لبخند چیزی است که افراد را جذاب‌تر می‌کند. در واقع، طبیعی است که مردم بیشتر جذب کسانی شوند که بیشتر لبخند می زنند. بر اساس مطالعات مختلف یکی از راه‌هایی که می‌توانید زیباتر یا جذاب تر شوید، دقیقاً استفاده از این ژست به نفع خود است. به این ترتیب سعی کنید در آینه به خودتان نگاه کنید و به خودتان لبخند بزنید. با تشکر از این اقدام کوچک روزانه، مغز شما همان تصور را دریافت می کند که انگار فردی از خانواده یا دوستتان هر روز به شما لبخند می زند. انجام این کار باعث می شود احساس خوشحالی و مثبت تری داشته باشید، که همچنین باعث می شود احساس جذابیت بیشتری داشته باشید.

6 – خود خرابکاری نکنید

واقعا چگونه در محل کار جذاب باشیم؟ اغلب ما متوجه نمی شویم که به چیزهای منفی فکر می کنیم که می تواند بر عزت نفس و امنیت درونی ما تأثیر بگذارد. به این ترتیب اگر متوجه شدید که ذهن شما مرتباً افکار منفی در مورد شما دارد باید سعی کنید دلیل آن را بیابید. به عنوان مثال، مقایسه‌هایی مانند « تو زیباتر از » یا «تو زشت‌تر از» می‌تواند نشان‌دهنده عدم اعتماد به نفس باشد.

7 – روابط خود را ارزیابی کنید

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم یا چگونه یک مرد جذاب باشیم ؟ داشتن اطرافیان مثبت نیز یکی از موثرترین راه ها برای بهبود جذابیت شماست . افرادی که دائماً شما را تحقیر می کنند یا تأثیر بدی بر عزت نفس شما دارند، به شما کمک نمی کنند خودتان را بهتر ببینید. بنابراین مهم است که سعی کنید زمان کمتری را با آنها بگذرانید زیرا باعث می شود احساس بدتری نسبت به خودتان داشته باشید.

8 – حس شوخ طبعی بهتری داشته باشید

یکی از ترفندهای روانشناختی برای چگونه در چت جذاب باشیم یا عاشق کردن یک مرد یا زن، دقیقا اضافه کردن طنز به لحظات است. به همین دلیل همین اتفاق برای خودتان می افتد. برای اینکه بهتر به خود نگاه کنید، از حس شوخ طبعی خود در موقعیت های استرس زا یا مضطرب استفاده کنید.

9 – حالت بدنی خوبی داشته باشید

چگونه مردی جذاب باشیم و در دلها نفوذ کنیم ؟ وضعیت بدن شما بیشتر از آنچه فکر می کنید در مورد شما می گوید، اما باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. بدانید پسران و دختران جذاب تمایل دارند وضعیت بدنی خوبی داشته باشند. مطالعه ای توسط انجمن علوم روانشناسی نشان داد که صاف نشستن افراد را با اعتماد به نفس و قدرتمندتر می کند و به نوبه خود آنها را برای دیگران و خودشان جذاب تر می کند.

چگونه آدم جذابی باشیم؟ با مشاوره روانشناسی میتوانید در مورد جذابیت با روانشناس صحبت کنید

برای خودت جذاب باش

درسی که از همه این راه ها گرفته می شود این است که اگر می خواهید یا می خواهید برای دیگران جذاب تر باشید، ابتدا باید برای خود جذاب باشید. راز جذابیت بیشتر در سوال چگونه جذاب باشیم این است که با خودتان خوب باشید.

مطالعه منابع بشتر: yjc

error: شما قادر به کپی مطالب این سایت نیستید
پیمایش به بالا